i dag har det varit full rulle men gud så roligt när det händer saker

hej hopp
dagen började me att amanda inte ville sova midag ,,,
jahop teckte jag som hade stält in mig på att få ta en duch
då få jag venta till robban vaknar då,,
just som jag ränckt de somnade hon i mitt knä ganska otipat faktiskt
yesss tenckt jag nu får jag ennntligen ducha länge (natulitvis duchar jag annas ochså mn jag kan inte ducka när hon springer omkring ensmen i lägenheten )
kollar på kl den va nu halv 12 och hon vaknade
nejjjjjjjjj jag skulle ju stäla mig i duchen jaha
nänä tydligen inte tänkte amanda liksom
robban vaknade 12 jag tog en smabb duch då
jag ska ju till frissan i morgon va min enda take
har aldrig kommer aldrig gå ut med fetigt hår näää fy fann,,,
och de va grynt är inte ens säker på att jag hade blivit insäpt på frisan om de inte va raknig jag skulle göra
=) tjender i alla fall så

efter duchen kom min lila syster med sin söta hund lego,,,
han är såå söt och klumpig =)
med min syster kom leo med minja hennes nakenhund
som förövrigt är nalles tjej
så sjukt söta så de inte är sant

kl va nu haln 2 och amanda hade fortfarande inte sovit lunch
vi gick alle hoppa utt hundara och ungar för att få amanda att sova men ike
de va ju roligare at se nalle och hans kompisar leka
vi gick till rancen och tillbaka oc lego är ju så liten så hn blev ju så trött på en gång och minja hon har ju så lite heller ingen alls pels så hon frösss lilla gumman men hur söta klädeer som häst hade minja på sig när hon va ute i alla fall ja de värmde ju så klart lite granna med

när vi kom hem va det mera bus
robban fick gå oh lägga sig med amanda för att sova en sen lunch men inte gör de någe inte alls
bättre sent en aldrig säger man ju ,,,

medan robban sov ner amanda gick jag och leo och handlde sochi
till min leo oc robban
lilla syster är inte redo för ny matkultur en,,,
men e miljon kinseser kan ju ite ha fel sa jag till henne men det jälptes inte hon ville inte smaka endå
hon fick mina hemma jorda biffar jag gjorde med presad pot
de va väldigt gott sa hon


när amanda vaknade efter 2 timar fick även hon äta biffar med presad pot
men hon tyckte det va mycket roligar att mata minja hehehe
men hon åt ganska bra i alla fall
en yogy efter de med

syran skulle hem och leo skulle till carro på sjukhuset
så vi va hund vakt till minja ,,, et gick hur bra som hälst amabda trodde ett tag att de va en leksaks hund ,,
men minja är så himla snäll så de va hellt okej
nalle va ochså förvånansvärt lugn men det är väl så när man är kär
man svävar på måln
det gör han nu nalle allså han har inte ätit på hella dagen inte heller nu på kvällen

jag började plocka lite då jenny ringer "hej vill du bjuda på en kaffe" ja men gud själv klart
vi sat och pratade och allt från himel och jord
amandakröp upp i hennes knä och ronja kröp upp i mitt
hihih
sedan kom hennes kille med deras hund kvick hon är ochså väldans fin och väldigt snäll
men minja trodde nog att kvick skulle ta hennes kille(nalle) för minja blev inte glad
hihii
ronjaa lärde sig wooowww = wowe
todde jenny hade hört det men inte hon blev glat överaskad av att höra det

amanda lärde sig att öppna toadörren
jaa ja vet en ganska onödig lära
så nu kan hon öppna dörrar det är bara till att alltid låsa yterdörren nu

sedan när jenny och stefan skulle åka och leo och minj skulle hem
kom ac och jag färgade håret på henne blev riktigt finnt
vi år varma toosth och myste med lilan


men nu sover amanda och nalle snart jag med,,,,

men åå jag tycker om när ja har och göra träffa folk mm hella dagarna
som nära och kära
ttack för en fin dag gooo natt

ska bara lägga upp lite bilder först i från dagen

xo xo








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0