i dag blev vi hemma

ja i dag blev det inte so jag hade tänckt att dagen skulle bli ,, vi har varit hemma hella dagen,med de gör inget alls jag har fott mycket gjort när hemma

i dag blev det korvstråganoff med dinker ris
jag va ute med nalle medan pappa oc amanda sov midag å entligen finnt varmt om man jemför med hur det va bara för en vecka ,, så nu kanske ni kan prata om något annat ett tag ,,,,, typ så läss på att hör "åå va kallt det ärrrr !"
vi bor ju i svirge då ska det va kallt och vinnter
men svennen bli aldrig nöjd hihihihi


vi har en dejt i morgon ,,, ja inte jag oc rbban vore ju löjliggt om man skulle behöva dejta sin egen kille man bor med ,,, gilligt men vadå dejta gör man ju bara inte när man är tillsammans ,,,
nääää ni har en familje dejt med unni och kasandra vi ska åka till sidsjun och grilla korv och åka pulka
sååå roligt
komer de bli unni ringde då både hon och jag är lite dolig på att höra av oss och bestämma ,, hihihi
så sa vi att va fan ni måste ses vi ses i morgon, för när det gäller hon och jag ska kan varken jag heller hon planera länge fram ,, vi glömmer bort våra egna planer
s så får det bli ska hursom bli så roligt att komma utt
och roligt för amanda att träffa barn

i dag har jag lämnat min skadeanmälan mot sunsvalls sjukhus
till PSR
pastientskadeförsäkringen

skönt att de är gjort nu r det bara att vänta och se
när jag pratade med kerstin sundholm på PSR va hon väldigt förstående
man kan ju önska att alla myndigheter hade såna trevliga meniskor när man ska ha derar hjälp

nänu ska jag kramma min man som snart ska jobba
i kväll börjar ANULÖDA FAMILJER ,,,,, SAK SE DE ,,,

X0 X0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0