hemma fru jajamensan och älskar det

medan henke och robban spelade hoky
så tog jag och gjorde i årdning kötfärseossa n ,, ja vi skulle ju äta takox i går men de blide inte så det blide kina
mat ,men jag hade redan tinat kötfärsen så de blev till att stälas sig och göra i årning den ,, åå fa,,,, va gott de blev provsmakade
vitlöt korander vit peppar salt
riktigt gott
för att skryta lite

nä nu ska jag kolla runt för att få lite insperatjon till vårat nya projekt amandas rum
som vi snart ska börja med ååå va jag älngtar de ska bli så roligt att tapetsera och reja

robban kom just och frågade om vi ska se avatar de säger att den ska vara bra ,,, svaret blev ja de kan vi väl
så så får de bli film allså
kan ju alltid kollar runt senar

men kom gärna men tips om vart jag kan hitta finna inredning artiklar till ett filk rum (inte för mycket rosa inrätt rum)
tycker inte de är finnt alls när man har för mycket rosa
tappeter med mera
nä jag har sär en tappet jag vill ha den siter på väggen på fiket (tant anki och fröken sara) hr i stan den är grå med komturer av rosor i  rossa
hur fin som hälst ,, som amanda kommer tycka så mycket om de  vet jag
sedan har vi nog tenckt de flesta saker i vitt hyllor , ramar med blider ,, amanda älskar kort ,,
en fin stor lek matta ,, bullen
och ett par tjejiga men mordärna gardiner ,,
låter de inte snygt ,,
nä nu säger ja goo natt ,, hoppas att filmen är bra nu som alla säger




x0x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0