hejsan svejsan gladaste skiten i centrum

ringde nys till amandas farmr , farfar hade varit p bio ch sätt avatar ,, och farmor frågade om jag och robban ville gå på bio i helgen så kunnde hon hemst hjärna va baran vakt ,, ååå så himla snällt
vi hade ju tänckt att gå på bli men jag han inte fråga fören farmor själv frågade ,,, sååå himla snält
med då vi har sät avatar blir det snabba cars
den råkar ju ha premigär i gelger ,, ojjj villket flyt man kan ha ibland ,,
henke hade skusat kos till bussholplatsen nedanför oss och kom upp ett tag ,,
han och kos jag och robban har ju pratat om att gå på en ,,,,, ååå va jag är gladddd
vi har värdens bästa nätvärk  runt om kring oss
och jag vet att amanda är den mäst underbaraste unge man kan ha och att hon är extra snäll när vi är borta,
sedan är det ju farfar och farmors lilla tjej ,,,,
hon kan för övrigt säga farfar ,, jag och robban hör det men inte farfar ,,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0