hejan villket underbart väder vi har haft

ja jag måste då säga att om det fortsäter att vara så här finnt väder som i dag kan vinter väldigt hjärna stanna ett tag till tycker jag
amanda och jag va ut och gick ed farfar och nalle i dag farmor skulle jobba och då kom farfar ut en tag både jag och amanda tycker om när farfar kommer upp och hälsar på
sedan fick vi ut jag hade ju mit ärende så vi travade os i väg i det underbara vädert och tog en extra sväng bara för att de va just det "ett underbar väderut" vi gick och häksade på farmor på fanny hon bliv glad och se amanda och tvärtom
gick sedan hem för då vankades det lunch ja för amanda det vill säja själv tog jag en smörgon sten hadelade med sig valnötsbröd från "vårat" barger här nere på gatan
vi tag en kaffe var och försökte få i amanda mat men ike joo hon åt väl men som mamma tycker man ju att dom ska få i sig hur mycket som hälst !!!
varför är det så???

pappa låg fortfarnade och sov då farfar va här han vaknade inte fören efter vi hade fikat och då va farfar tvungen att gå för hans parkering tog slut

pappa vaknade vid 12 30 ungefär vi pratade en stund sedan va det ju amandas tur att sova idag
jag gick med amanda till vår säg och vet du va VI SOMNADE OCH SOV I HELLA 3 1/2 TIM
JAG HAR ALDRIG SEDAN JAG SLUTDE AMMA SOMNAT OCH SOVIT SÅ SKÖNT PÅ DAN NÅNSIN
jag brukar inte tycka om att somna på dagen så där , då jag har en tendens att bli lite gringig om jag inte själv få vakna till och risken ar ju ganska stor tt nogon väker en på dagen

när jag vaknade till "av mig själv" hade roban hämtat hemke på sjukan (han opererade sig i dag 1 av 2 opratjoner i benet det gick bra fick jag höra, men då han inte kunde köra va de ju en självklarhet att robban skulle hjälpa han hem ) och sjusa hem honom viste att han skulle gra det vid 14 tiden ungefår
hörde han ta med sig nalle och åk sedan somnade jag om i gen med då sov jag bara i en halv timme
men endå inte alls likt mig
amanda sov då frårtfarande brevid mig eller jaa jag hade hennes fötter i ansiktet så det kan ju vara därför jag vaknade jag är ju inte van att ha så söta föter i mitt ansikte =)

men jag tror att det beror på att amanda sov i sin egen säng natten till i dag och att jag inte har sovit så bra
heller somnat som jag ska en ovanna hellt enkelt och därför blev jag trött mitt på dan i dag

får se hur det går i natt då det är 2ra natten amanda sover i engen säng ,,, 2ra natten i raddd
jippii =P
men de förstår det är ju lite ensamt i den stora sängen inte ens nalle hoppar upp för att mysa nää han ligger och holler ett öga på amanda han

i morgon blir det en goo midag ett recept i från min kok bok "husmorssorna" jag fick av svärfar och svärmor när jag fyllde
jag ska överaska robban med någe grymt goottt och busssss änkelt

nu nu ska jag läsa lite
heller ska jag se en dokumentär

i går såg jag en dokumentär om prematur baran
för de som inte vet vad det är (det är baran som födds förtidigt)
mina tankar gick utt till angelika en skolkamernat till mig och niklas hennes kar som fick värdens sötase lilla knyte nilo för tidigt
hon är länkad från min sida gå in och läs deras histora
va upp på sjukan jag och eva när hella familjen låg där åå ni ska bara veta hur söt han är
jaa de förstår nu är han ju stor och de va ett tag sedan ja såg honom men jag är helt övertygad om att han fotfarande är söt


så gripande den gå att se på www.svt.se och klicka er vidare till dokumetinefrån


nä nu ska jag ta och jaaa det blir boken har sutit lite förmycket vid datorn nu tjener jag
kram på och goo natt

xo xo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0