HEJ

hej hej fick en aldeles för lång kommentar på min blogg i dag ,,, behöver inte nemna några namn och det är inget jag kommer publesera,
bara att dena meniska skiver är ju bara de helt sjukt ,,,
jag vill pointera att de jag skrver kommer från mig
,,,
visa meniskor va helt enkelt inte dem de sa att de va ,, det gör mig ledsen
men men livet  går vidare

täncker inte lägga noge mer energi på de

jag har dena blogg för att amandas kusiner samt att jag ska bli bätre på att skiva då jag har grav dyxelexi
(läs och skiv svårigheter)
och inte för att kasta skit på varandra heller för den delen få ta i mot


min rol blogg värden är inte att vara nästa kissie
fjortisar finns det reda för mycket av

x0 x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0