hej lördag kväll

hej nu är det lördag kväll vi kom nys hem i får svärfar och svärmor
åkte dit efter att vi va på plajjan i matfors min sabos och vår vänns drop in solarge

nu är det robaniso hemma här amanda sitter i sin egna sakoo sek hon fick av värdens bästa carro
hon tycler väldigt mycket om att både ligga och sitta i den

i går va de ju lest dans måste seja att den som förvånade mig på ett positit sätt
va saok han va grym ,,,,,

ja måste säga det  har sakt det förut
innan jag fick amanda vägde jag 45 kg
som hägst 50 kg
jag har 3 kg kvar tills jag väger 50 i gen och alltså 8 kg kvar tills jag väger 45kg i gen
om ja inte har räknat fel (jag är ju en grav dyxelekterker ) så bli inte förvånad
men i alla fall
jag ska ner va en alla säger ,,,, hur glad jag en är att jag kommer i mina stolek s kläder i gen utan att sjämpa i mig de

så är jag inte nöjd en,,,,,
jag vet att de kan vara svårt att komma tillbaka och jag har även hört att de är svårare om de är en fikia man bär i magen
ja vet inte men för mig kan de mycket  väl ha varit så för när jag fick min som oliwer gick jag snapt ner alla exta killo
de har jag ju nu med men de har tagit lite länge tid en vad jag hade tängt mig
min kropp mår inge bra om den inte väger va den är gjord att göra
när jag mår bra mår kroppen bra
därför ska jag köra på soppor i 8 veckor ,,,,
det kommer bli så bra ,,
robban behöver inte men han vil köra med mig ,, åå min älskade
du måste vara den bästa som finns l
jag har aldrig kört såoppor har aldrig behövt de men va fa,,,,
lite hjälp på traven skadar ju aldrig
har ni någon gång anvät soppor?!
villka är godas och ger resultat !?

några råd ,,,
vad man ska se upp ör och hur man bli de första dagarna

nä nu bli de robbinson , trevlig hälg alla vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0