halva ,, halva ,,

det blev sent i går för mig jag låg och såg en dokumentär om den iranska drottningen
som blev landsförviade och fick leva i exil i paris och lever där en

jag är halv iraner min pappa kommer där i från
min pappa ja han är inge jag har lust att prata om hennu mindre skriva om
just bara för att jag tjener inte han och han tjener inte mig
men jag vet vart jag kommer i från och jag är stålt över att vara en halva irani
persier va han med ,,, och om jag får säga så är nog det be vakraste spåket som finns
jag kan inte prata och jag försår inte va de säger ,,,men jag hör hur väl som hälst när de sjunger heller pratar persiska

ja för iran finns de många relioner
vi har kurder i från iran
vi har de kristna från iran
och vi har persier och de från iran

jag har alltid älskat histora och att se en doumenär på tven
om en del av sig själv gör det hella mycket mycket mer intresant

dokumentären vissas på svt play

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0