goo morgoon söndag

hej hej i dag fick jag en skön sovmorgon
det a va skönt i bland att få sova ut
men jan blir ju lite seg när man väl klivit upp

robban och amanda har åkt till grazi och sten (farmor och farfar)
jag ville vara hemma och ska ta tag i min garderobb jah har inte gjort de på ett år
och som sakt man är ju ingen stolek M längre skönt det

jag sa det till robban i går att jag trodde att jag skule gå upp i vikt under julen ,, MEN IKE
I STÄLET HAR JAG GOTT NER I VIKT  ååå tack för det med tank på att jag har ju åtit väldigt gott jul och nyår
men å andra sidan har jag alltid kunnat äta exakt vad jag vill och endå inte gå upp i vikt  villket i bland har varit en nakdel då jag va väldigt väldigt smal är jag va liten
men men
endel går upp under jul  å nyår men dem är inte jag ,,, =)


nä nu ska jag ta tag i garderoben ,, ååååå
har en tjensla av att jag kommer hitta kläder som jag har undrat vart jag har haft de någonstans
,, jag älskar klädder

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha ja jag förstår inte vad det är som är så farligt med birsta ;)



Vi har haft det jätte mysigt men dock är det nu skönt att det är över =P

Hur har ni haft det?

2010-01-03 @ 13:15:35
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0