go morgon i dagär man tröttaste trättast

ja hejsan i dag va man lite tröt när man klev upp dok ingen farra nu
amanda sitter och läser sin blok om nalle puh
just denna bok kan hon trycka på med en massa ljud
hur roligt som hälst med lukor attvika upp

jaa som vi såg så blev de ganska sent i går

i morse när robban kom hemm måde inte nalle bra han hade "spyt" min stakars snälla voovve
robban gick utt med han och nu när han bätre
men han ligger och sover mycket
ja tror han har fott i sig något dåligt när nar han har varit ute

i dag blir det att åka pulka ,,, jaaaaaaaaa
amanda fick en ny pulka av gud far henke i jul klapp
så det kommer bli så roligt att komma ut nu när det inte skulle var lika kalt

till midag blir det korvstråganoff tinade den i går innan vi la oss

jag pratade med carro i går ,, åå jag älskar dig gumman värdens bästa tjej i alla tider
saknar dig och längtar tills du kommer hem ,,, för nu kommer du ju som sakt kunna åka hem(till svall) mycket
mernär du jobbar och tjänar bra mycket mer i norge
hii hur som häst jag saknar och längtar efter dig hoppas det gick bra tt köra till norge i morse puss

nä nu ska jag byta om (jag och amanda har pjamasen på oss) vi vaknade ju 9 30
ingen kan påstå att amanda är morgon pigg
hejsa svejsan

x0 x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0