go morgon i dag är det fredag

ja då va det fredag , tycker det är bara fredagar och måndagra som märks nu för tiden
i dag är jag ganska trött
efter att jag såg på filmen ETT ÖGA RÖTT
så gick jag till sängs för att sova amanda sov då i sin säng
men inte kunde jag sova inte
ja la mig och såg en dokumentär ,, jag ärlskar att se dokumenrärer
de kan handla om allt från himmel och jord, ja de spelar ingen rol va det handlar om jag jag kan anse att man äldrg kan få för mycket fakta om värden om allt rumt om kring oss


snart har snabba cash premijär rättaresakt den 15 januari
filmens huvudrol har
joel kinnaman

han spelr väen med i
johan falk och då är johan fakls infiltratören
som ger info från till poisen
va busarna gör
och på sidan av allt har han tjej och en 1årig son
han kriminäla "vänner" vet inget av hans tjej och son
den enda som vet av han värklighet är hans komtakt
på polisen johan falk

dena film kommer gå på 4an på söndag kl 21 oo
jag och robban såg den på premijären på gatufest lördagen
första filmen
johan falt GSI gruppen för särskida insatser
va menat för biograferna
de andra som kommer även de på 4ran

riktigt bra
jag som har sär alla delar i de nya johan falk filmerna
kan nu när de kommer up på tv ongra mig en smula
men jag kan se de filmerna hur monga gånger som hälst
äve de gamla johan falk

-
nä nu ska jag ta en kaffe
medan amanda busar här hemma robban
sover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0