fredag ,, fredag hella långa dagen

men gud så trött jag är har typ varit på G att somna om 20 gånger synd bara att inte amanda tjener lika dant
nä inte hon inte , i går somnade hon ju ganska "tidigt" 20 30 en timm före vad hon har gjort i resten av veckan
men jag va vaknen till 00 30 har min själv att skylla de där förbanade dokumentärerna jag har snöööa in på =)
amanda sov i sin säng hella natten kan ju vara därför jag är trött sover inte bra när inte min lilla fiss sover i våran säng
men jag är riktigt glad att hon gör de och att de går bra,
jag vill inte tvinga amanda att sova i sin säng tjener att de inte är en metod som jag vill stå för

jag lägger mig med amanda när hon ska sova,när hon somnat bär jag över henne till hennes säng,
och om hon vaknar till vid 22 oo ungefär får hon sova hon mig i min säng
om hon inte vaknar sover hn hella natten i sin säng
så går det till i våran familje

jag ammade amanda när hon var baby (jag värkligen älskade och amma hade jag kunnat göra det länger en 7 månader hade jag gjort det) därav våra natning rutiner


i dag ska vi ta en prominad jag nalle robban och amanda
och i morgon ska vi till min mamma amandas mormor hon fyller år
men det är i morgon och i dag är det fredag ,,,,,
me lets dans och en heldel fredags myss hella dagen
ååå jag längtar till nesta lördag då ska vi på dop

ska bli så roligt,,

nä nu ska jag ta en bajs blöja mummsss
amanda säger med deta gooo morgon mamma
xo xo

hörs sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0