en underbar dag på sidsjön med favorit tjejerna




i dag har vi varit men unni och casandra på idsjön så himla mysigt
vi grillade korv och a de enda i hella baken hihihi så roligt
casandra åkte skidor
sedan va vi ganska frusna så vi alla tog oss ner till stan och amanda och kasandra lekt så mycket de bara orkade va riktig roligt att se de två leka så finnt , jag smög in påde när dem såg på lota på råkbakargatan och dåatt amanda i kasandras knä såååå himla gulligt jag höl på att dö

innan robban åkte på jobbet va det dax för midag kyckling gryta med pomes
henkan va ochså här grabbarn tog en hocky sedan åt alle hoppa, efter det blev de mera hocky tills de va dax för jobb för robban

ac har vait här i kväll amanda höl nestan inte på att kunna sitta still när hon kom in genom dören ,, hihii
ann caroline är värdens bästa tjej och jag ser henn sm min lilla syster det har jag alltid gjort

nu ligger vakraste tjejen som finns och sover i sin egen säng hon år 400 välling sedan somnade hon
vi får se om hon sover i sin ege säng hella natten ,,,,, det gör iget om hon vaknar för då blir jag ju i alla fal inte ensam i stora sängen ,, men annars får hon sovahella natten i sin säng

puss och kram syns på stan

x0 x0



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0