det stora asset har åkt utt

entligen har vi fott en ny teve med bra bild ,,
nu ser man hella bliden ,, det gjode man inte för
när man såg någe bra på tven så kunde den mitt i det spenade slååå avvv
ja som sakt den hade ett eget liv så asset åkte ut i dag
och blev utbyt mot en finare ,,

i dag sat jag och täncke för mig själv " varför gårdet inga revyfarser nu under jul nyår"
så nu när amanda har soat går jag upp för att se på tven =) en stund
ååå se de är ju en revy på svt 1 nu ,, hihihi
i bland har man flyt ju ,,,

robban jobbar natt denna och en till
saknar han redan min stora älskling
vårat liv har gott upp och ner  och upp i gen tillsammans
men inte för ett ögonblik har jag älskat dig minder för de
snarare tvärtom mer och mer för varge gång

det är helt otroligt vi har varit tillsammans i 3 år ine på det 4de nu men endå
lär vi nya saker av varandra vage dag
och kommer göra de livet utt


x0x0x0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0