det blir kina mat

ja jag skrev ju i föra inlägget att vi skulle åta taxos men det blev alltså endrat ,, nu blir de kina mat till lets dance
robban ska g efter nyhetrena och handla ,, de va bra länge sedan vi år ute/hämtmat nu
amanda holler just nu på att bussar här hemma tjejen är hel tolig i dag ,, hihihi
det är första gången hon kommer se lets dance och kan gå/dansa så ni kan ju gissa va hnkommwer göra
när programet sätter i gång

jag tror amanda är den enda ungen som älskar och då menar jag älskar reklam på tven
hon dansar och står ärkilgen c studerar den noga ,,,, hehe

nä nu ska jag tända lite ljus
uch göra lite mysigt här hemma ,,,,,
kram på er

måste såga att jag är ganska nyfiken på GUDRUN SCHYMAN PÅ DANS GOLVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0