den första arbetsdagen på de ny året


ja robban jobbade i natt så han ligger oh sover nu, jag och amanda har varit vaken ett bra tag nu
jag och amanda är klara för dagens nya äventyr ,, snart ska jag förbereda lunchen
jag amanda och robban ska ju till juniskär i dag til Amandas farfar och farmor
jag fick så snygga kläder av ac i går då även hon ade rensat bort e del kläder hon inte hanvände
så ny siter man i för mig ya kläder ,, hihihi
tack så hemskt mycket

a kommer snart hitt och vi ska äta lunch sedan ska hon och jag gå ner på banken
för att säta in pengar

ungefär så ser våran dag ut i dag
kommer säkert hända någe mer (hoppas jag)
men vad det vet jag inte
jag vet bara att jag har en så bra dag i dag ,,,,,
och inget kommer kunna endra på detinte ens om jag blir av med ena foten ,, hihihi

jag är bara så lyckligt
värdens bästa man och värdens bästa barn
samt alla runt om kring oss

kan man vara mer lycklig ,,, nä tror jag toppar allt i dag

jag tyker det är väldigt viktigt att man varge dag påminer sig om sin engen lycka här i livet
vet att det kan var svårt i bland när man inte alls tjener sig så glad
men jag lovar det är underbart att bara komma på hur bra och lycklig man har/är

jag är lycklig varge dag jag får vakna till min familj
min man min lilla prinssesa
har helsan i dehol
och må bra
och inte mins att mina nära kära är friska och mår bra

kram på er
så länge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0