amanda som hella natten i sim egen säng

ja det är sant
i går somnade hon med mig i våran säng (min och robban)
sedan bär jag över hemme till sin säng
oftast vankar hon vid 11 oo och jag bär över henne till min säng i gen
men inte i går ,,,,hihihi
i går sa hon god natt 18 45
och vaknade i morse kl 09 oo
fick en hella kvart extra
mammas tok tjej


nu har vi klät på oss i dag har jag och amanda lika kläder
myss kläder ,,,,
jag har ett par gråa haren bycksor
amanda har ett på lilla haren bycksom
vi har båda strömpycksor
och munk huv tröja

ja i dag ska mamma och amanda vara lika
jag älskar att klä oss i samma färger heller som i deta fall
i snar kila kläder

jag somnade som vanligt ganska sent i gå,
men jag tjener mig inte alls lika trött som jag gjorde i går
men det kanske bror på att jag redan har drukigt ja va kan de vara 3 koppar kaffe radan


snart kommer kasandra och uni åååå va roligt vi ska ha
nalle och robban vill ochså med

nu holeramanda på att flyta naller mat in i vardags rummen
ja det lär ju ta sin tid då hon går med en och en matkula i handen
tok tjej

kram goo morgon på er föresten

xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0