ååååååååå jag tror inte man kan va gladare

hej hopp
ligger i sängen amanda sover och jag ska snart sse en dokumentär det är ju som sakt min cpeslalitet på kvällarna
nu för tiden
robban jobbar prigde han just för att betätta ,,,,,, åå va glad jag är blev när jag öppnade min inkorg på mejlen för att läsa ,,de ni kan inte säja riktigt en men om några veckor

nu tencker ni vaa är hon med barn ,,,,,
ja man vet ju aldrig ,,,, hehehe
näääääää det är jag inte
men det har med barn att göra på sät och viss
mn just nu väljer jag att inte berätta för någon bara robban vad som stod i det majlet jag fick
men jag sovar ni ska få veta tids nog ,,,
jag va bra tvungen att skriva av mig min glädje till er
hade inte amandat sovit hade jag hoppat i sängen ,,,,
nä nu ska jag åter gå till min dokumenär


goooo kvälllll
xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0