å så va det fredag i gen ,,,skönt

ja då va det fredag roban har jobat sista naten för vekan och ligger och sover nu
i dag ska vi städa bilen hemma hos farfar och farmor
jag ska sola på plajjan och vi ska mysa i kväll
i morgon blier det bio ååå fan va bra filmen värkar vara ser typ hela tiden trejlern på tven nu
stora syster jenny va här i veckan och hon betätade att hon ochså skulle gå på lördag med rika en tjej som både hn och jag tjener
rikas dotter och amanda är lika gammal och vi har gott på kryddn tillsammans

ååå va jag längtar till 14 februrari (allahjärtansdag)
det är en välddigt spesjel dag då
men jag vill inte berätta vad som händer då ,,,
fölåt men jag kan bara inte
men jag kan beräta att jag längtar
såååååååå himla mycket

i går va ac här och det är ju helt otroligt va amanda är kär i ac
de två kommer ha en spesjäl relatjon resten av deras liv
ac har blivit en riktigt bästa vän till amanda och som min lilla syster
förutom att med en lilla syster kaan man ju ha sina högjuda diskutjoner
men inte vi vi behöver inta ha dem, jag litar på ann caroline som jag litar på mig själv heller robban
och hon kan alltid lita på mig i alla lägen va det en är,
jag och ac har alltid haft en bra stark reltjon som syskon
jag/vi älskar dig gumman


puss kram hoppas ni får en trevlig hälg
glöm inte säga "jag älskar dig"
hälder engån för mycket
en en gång för lite ,,,,
till era nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0