vi ska skijas =(

i går kom paperna hem både jag och robban skrev på med en klump i halsen
vi vet ju att de är de bästa för alla på alla sätt men det är ju så himla jobbit vi vill inte på samma sätt som vi vill

jag vet att amanda kommer älska att gå på dagis men det tjens som att hon kommer bli stor fortare när hon börjar på dagis,
det tjens som om vi ska skiljas
men jag är så himla glad för henne ochså för amanda är en tjej som tycker om andra barn och att leka med dem, jag tror heller jag vet att det kommer inte bli några problem att skola in henne på dagis det kommer nog vara mera jobbit för mig,oss
men jag längtar så till jag börjar jobba
2010 05 03
börjar amanda på dagis


i går va vi och mäte/väga amanda
hon vägde 10 kg och va 82.10 lång

mammas stora vakra tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0