väntar väntar ,,,,,

ja u siter man här och har gjort kyckling i ungnen amanda sover midag
i dag kommer sundsvalls tiding till oss
så det blir en sen lunch tidig midag

nu är vi hund vakt till minja carros och leos hund leo skulle på ikea med sin syster och minja kan man inte länma själv
det är klart man stäler upp
hon är ju så himla snäll amanda tycker väldigt mycket om minja som är en liten naken hund
nalle är helt klar förälskad i minja det syns

men nu har jag inte tid att sita här måste ta en java innan min huvudvärk säter i gång på riktigt
jag har en tendens att få spreng huvudvärk om jag inte drijer java

jag har ju berättat om min skade amnälan som jag har gjort om vad som hende under mitt kejsasntt
min handlägare där ringde i dag och frågade om jag viste om de hade gjort en lex maria ,, jag svarade att jag inte viste men att jag inte trodde det för i så fal hade jag vä hört något vid deta laget men inke
har inte hör av de alls
hon frågade mig om de va okej om hon ringede och hörde sig för om de hade gjort en lex maria från sunsdvalls sjukhus i mitt ärende
jag har inte hört någge mer
men det skends skönt att bollen är i gungning snart börjar den rulla ,,,,,

hej hoppp nu ska ja ta en kopppp
hihii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0