TRADERA

ja i dag har man RENSAT UR lite barn kläder och har som sakt ganska mycket men nu ska lite av de bort
det är riktigt finna kläder från POP  MEXX
visa kan väl säja att jag har en heldel mer kläder amanda har väkst ur och att/om amanda får ett små syskon i fram tiden är kanske något vi pratar om men har båda sakt att det får vänta i några år tills des
och om jag tjener mig själ rätt kommer jag då de blir dax villja handla nytt i alla fall

men jag har så himla svårt att skilja mig från hennes kläder ,,
tycker de är skit svårt allså
jag kommer i håg varenda klädesplagg och när hon använde det
och därför har jag sakt till mig själv att det är helt okej att ha kvar de apsolut spisjelaste kläderna
min sambo därimot han kan inte för ett ögonbik förstå "vadå om hon inte kan ha kläderna kan du ju sälja de" typ


nä nu ska jag ta en java
sedan ska jag gå ner på ica och handla lite innan lilan vaknar
hon är ju ntuligt vis med min pappa då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0