thes is it

ja i dag ska vi ha () på besök här så i dag blir jag hemma
och ska städa hella dagen tills de kommer kl 17 oo
jag/vi skulle ju som sakle ju till mamma min i dag men de blir allså inte av i dag
ska ditt i morgon

månika gumman sorry för att vi inte kunde komma i går men jag lovea  att komma snart ,, har inge pengar på telen
och har inte ens telen hemme mobilen allså


det skulle vara mer timmar på ett dyng tycker jag =)

jag va uppe tidigade en amanda i dag  och tog en duch skönt ,, att få ducha
utan en liten brevid en som ochså ska ducha då får man ju tex inte ha så varmt man vill ha
på vattent

jag kan ju säja att jag är ju lite närvös inför i dag men de är ju som jenny sa i går
det behöver komma ut,
jag har ju inte pratat om de och har någon frågat så har jag ju berättat
men jag tror deta kan vara bra för mig och för oss,, att få bearbeta deta som har hänt
det kommer bli bra ,,,, det finns inget bäter en själv peppppiiinnigggg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0