tack andreas heller va du en heter

tack för din "FINNA KOMENTAR" men hadu du läst min blogg lite närnare så hade du ochså vetat att jag är gravt dyselektriker
men jag måste säga att det är roligt att  jag men mina skriv svåriheter kan roa någon

jag vet inte ska jag behöva döpa om min blogg  för att meniskor ska förstå varför jag skiver som jag gör !!!!
men då försviner själva syftet med min blogg " att berätta om vad vår lilla familj gör och hur vi mår"
tycker det blir för mycket fokus på min läs och skriv svårihet
men vem vet mitt syfte är kanske för att andra ska läsa min blogg och skratta och då spelar det ju inten roll vad jag skiver om
HELLER

jag blir bara glad om min blogg kan få ett lende på era läppar
tar åt mig kritiken och ska försöka bättre mig ,,
kan dock bli lite svårt då det inte går att träna bort

Kommentarer
Postat av: a-c

äh, inget att bry sig om. sånna människor som "andreas" är inte ens värda att lägga ner tid på. älskardig&din söta blogg (: ses imorn, puss!!

2010-02-20 @ 00:02:23
Postat av: kicki

Hej syster.inget att bry sig om. Du gör det jävligt bra och man förstår vad det står fast det kan bli lite fel ibland.Har man något i huvudet så ser man skillnad på en som har skrivsvårigheter och en som inte kan stava pga slarv.



Ha det så bra och hälsa familjen. Älskar er

2010-02-20 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0