söndag amanda är på betrings vägen

i dag är det söndag amanda är på betrings vägen ,men inte alls bra hon har beareer och äter fortfarande väldigt dåligt som tur finns ju vattenersätning
i dag ska jag i vag och sola
robbanfår vara hemma med amanda
länget så förutom detta oväder som är ute, det hade jag kunnat vara utan

i natt har amanda sovit bra amanda och pappa låg och myste medan jag och nalle myste på våran sida
nu holler jag åp att tvätta en tvätt men det lär ju bli nårga till innan dagen är slut

jag har ochså sovit bra i natt hella familjen vaknade kl 10 00 härligt med sov morgon
annars i dag blir det bara att vara hemma för oss
jag och robban ska väg ta och se en film när amanda ska sova midag

midag i dag blir det soppa
robbans matlåda är ju redan gjord det blev mat över i går
i går mär jag gjorde italajenska kötbullar med penne
så det är vad min lskade får med sig i dag när hn börjar jobba kl 21 oo

men de är långt ditt ,,,
tycker hälgena går lika fort som veckorna nu ,,,

i veckan ska vi börja me amandas rum ,, jag längter så
då ska jag och jenni ahl åka en sväng till ikea och kolla
sedan har amanda fott en fin böbel till sitt rum av amandas moster jenny
som kommer bli så finnt i det nya rummet

nu ska jag pussas med mina älsklingar

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0