sjuk sjuk ,, ååå va jag önskar att mitt hjärta blir frisk

amanda är fortfarade sjuk ,, och nu vill hon inte ens äta välling ,, det går knappt att öppna munnen på henne
skit jobbig, man vet liksom inte vad man ska ta sig till

i fedags kom farfar och häntade min och amanda pappa låg och sov fortfarande ,han fick komma senar jag och amanda bestämde att vi skulle sova där hihihi pappa kom och tycket det va en bra ide 
ganska skönt att ha lite avlastning då amanda är sjuk
och hon tycker mycket om att vara där
farmor och farfartycker det är så roligt att vi är där och det gör inget att amanda är sjuk
det är inge roligt att hon är sjuk men det gör inget tt vi kommer och hälsar på den i alla fall

det ar got ganska långt nu i dag har vi börjat ge amanda vaten ersätning i (munspruta)
hon tycker inte om det alls man får värkligen lirka och det blir en hel del grått =(
ho har fortfarande feber och i natt hade hon ochså feber, amanda ligger bara på sin kunde och villar vill inte ens ha sin tutte då man ger henne den tror hon att det är allvedon hon ska få ,,,
i natt vaknade hon och bara grätt hon tog en mun vaten och somnade om ,,,


i kvall har hon varit lite bätre i humöret fortfarande pipppppiigg men inte alls lite mycket som tidigar kvällar
nu har pappa fott gå och lägga sig med henne då det inte går när jag gör det för hon förknipar det med medisin ,
när hon ska ta sin medcin lägger jag henne i sängen och sjunger och sedan snapt som ögat får hon medisinen ,,,

vatten ersätingen ska hon ta för att hon inte driker vatten

hon ska ta 20 ml
med 30 min melanrum
medisnin sprutan går bara till 5 ml
så ni kan ju bara tencka er etfer alla medisin sprutor hon har fott av mig i dag
hur popular jag är i hennes ögon
om hon bara kunde förstå att det är för hennes bästa
mitt lilla hjärta ,,,
du är mammas allt 

hoppas nu mitt hjärta får sova bra och att medicinen snart ger resultat ,,

nu ska jag de filmen "och så kom polly"
kram puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0