så där ja det va ju inte så faligt

har ganska ont i magen i dag men inte "faligt onte"
mina två storar syskon kom hit på lunchen jag spragn ner till bageriet och handlade en vete längde men då jag inte tycker vidare mycket om bullar och så så stog jag över
men jag tycker om att min systrar kommer hitt det gör amanda ochså förut så grinade hon när hon såg min största syster jenny (ac mamma) men inte nu länger
nu ligger amanda och robban och sover
robban sover för att han hade gjort sig illa på jobbet i natt när han vaknade till hade han så ont i fotten att han inte kunde gå heller stödja på den ,,, jag hoppas att med lite extra sömn så att de går över

i dag kommer jenny oc ronja och hälsa på gissa om amanda kommer bli glad när hon vaknar upp oc ser sin vän ronja

just nu sk jg ta en java ,,,
har vikit 4 marsiner tvätt i dag och efter som man har tvätt maskin i lägenhetn kommer de hellt klart bli 3 maskiner till innan dagen är slut

men nu en java

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0