ring ring

i dag har det ringt i telen ,,,
i mose ringde p4 och jag va med och berättade love om min förlåsning och hur jag och robban ficl uppleva det hella
sean ringde det i från mitt nytt och de kom hit och frågde oss hue det va och hur vi upplevde det
nyss ringde aftonbladet och jag fick berätta våran historia den artikel kommer vara med i aftonbladet i morgon
och mittnytt sendningen kommer såndas i kväll

andledningen till att jag och robban välger att gå utt och berätta vad vi fick uppleva under våran förlåsning är för att jag inte vill att andra ska få genomlida samma sak
både ja och robban fick som savar att detta har aldrig hänt och att de skulle göra en lex maria

men de har hänt och de har inte gjort en lex mara


ven vet om de har hänt fler !!

amanda va så duktig såå när de va här för att göra interjuven
men de viste vi ju att hon skullee vara hon är ju våran lilla kärleks unge
men det har varit en väldigt snörig alla hjärtans dag
,,,, men jag och robban och amanda ska fira alla hjärtans dag en annan dag ,,,,
i nesta hälg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0