radio

de ringde just från p4
och frågade om jag ade lust tt vara med kl 13 oo
de skulle stäla några frågor om min förlåsning ,,
hellt okej tyckte jag ,,,
men jag blir så besviken på sundsvalls sjukhus som så stort lovade att anmäla det som hade hent till lex maria men inte har gjort det ,,,, jag trodde ju att de hade gjort det men st fick info om att de hade INTE gjort en anmälan

så därför hr vi i familjen tagit tag i det själv
ska vara med i 3 fyra min i dag i p4 kl 13 oo
och berätta lite om de jag öpplevde som den mest smärtsamate jag någon sin gjort i hella mitt liv

älskar min man som fans för mig då och nu robban jag hade inte klarat de utan dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0