onsdag en riktigt bra dag

ja de är prisis som det låter en riktigt bra dag ,, har ite ens hunit blogg i dag annars brukar jag hinna eii heller två innläg på dagen fö att avsluta med ett tredje på kvällen ,, men inte i dag
dagen började med att farfar kom och gick ut med amanda de fick och möte farmor och sedan tog en lunche bakad pot me skagen jag va hemma och städa och plokade undan rensade leksaker tvätta vika tvätt m,m
för min är det guld värt att få stöka på en heller 2 tim själv man hinner liksom de dubbla då =)
syster kom förbi på lunchen och tog en kaffe för att sedan återgå till jobbet
amanda kom hem vid halv två och somnade för lunchen kl 14 oo ungefär
ronja och jenny kom vis samma tidpungt som amanda somnade och lillan sov över så det blev inget lik och bussss på kulturmagasinet ,, men väl är här hemma blev de lek och bus må ni tro amanda tycker det är SÅ ROLIGT NÄR JENNY OCH RONJA KOMMER 
ronja följde me nä amanda hade vaknat för att hämta henne från sin säng åååå villket STORT =)  jag och ronja fick när amanda såg ronja
såååå himla roligt , vi tog en promis och kollade på stan jag hittade ett par (lysna noga nu) knippss örhengen hur kolt är inte de ,,, de är tillbaka min mormor hade en hel del av desa knippsisarr till örehengen och bra för de som inte har örengen ,,,,, hummmmm finns det någon i min ålder 25 som INTE har hål i öronen länger
jag hörde för inte så länge sedan att de finns snart inten som har kvar sin rätta hår färg i håret av kvinnor/tjejerna

JOOOOOOOO JAAAAA HAR MIN ÄKTA HÅR FÄRG
JAG KAN KLIPPA I MTIT HÅR HUR KORT SOM HÄLST HAR HAFT RASTAFLÄTOR HUR LÅNGA SOM HÄLST,,, MEN SKULLE ALDRIG FÄRGA DET
HAR GJORT TONING TROR JAG DET HETER DE GÅR UR EFTER TYP 10 TVETTAR HELLER NÅGE SONT

FAN HUR KOM JA IN PÅ DETA äMNE DÅÅ,,,,,,,,,,,,,
nä nu åter går jag til va vi har gjort mer i dag
jo  jag har handlat örhengen och ett halsband
jenny ska ju snart åka till varmare bredgrader så hon handlade typ inget
sedan gick vi  alla fyra jag amanda ronja jenny hem till oss i gen och började med maten ,, pyttipanna med ägg
i början ville inte amanda ha inte ens när ronja sa brevid henne ,, jag tenckte jaha nähä i bland kan amanda vara lite svår i maten de vet jag ju ,det kanske är en sådan dag i dag

teckte inte så mycket på det jag började polka undran och jenny satt med barnen ,, ja robban hade varit på plajjan och därför ätit på dannes ,, värsta lycksen,,, heehe

jenny hjäde amanda skeden och skolen med mat ,,, ååååååå hon åt och hon åt
min lilla tjej holler på att bli stor det är ju helt klart konstaterat i dag hon "KAN SJÄLV" till och med efterätt åt hon upp ååå jag kan ju säja att tårarna va lite långt borta då inte deta är för mig en helt klart stor dag för mig men apsolut för amanda

tack gumman för att du fatade va lillan enade med att matvägra
för vem vil bli matad när man "KAN SJÄLV "=D


NU HAR JAG GJOR ALLT KLART TILL I MORGON KLÄDER VA VI SKA HA PÅ OSS OCHSÅVIDARE
ÄR LITE PIRIGT MEN VET ATT DET ÄR DET ENDA RÄTTA HAR JU IN UNDERBARA FAMILJ MED MIG I RYGEN

AMANDA SOVER OCH DE SKA JAG MED GÖRA SNART KTAM PÅ ER
GOO NATT


Kommentarer
Postat av: Monika

Det förklara varför du inte kom på kalaset.

2010-02-11 @ 06:59:57
URL: http://monika-bergsten.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Det va så lite så gumsan,alltid lika mysigt och umgås med er,och imorrn får vi äntligen bjuda tillbaka !=D

Det kommer gå bra det där sen!Ring när det är klart.

K

ram kram

2010-02-11 @ 09:40:00
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0