nu ligger man i sängen och farmar =D

0c4bc2ce8c17a4b39329d5c46860403e.png

Kolla varifrån!

 

amanda sover i egen säng nalle i sin säng robbban jobbar och ja ni ser va jag gör =OD

i dag har vi handlat mat skönt ,, jag älskar att lagga mat och ha  midagar och att handla

meren att bli bjuden på mat men de kan ju bro på att jag inte är en soffliggare som de så väl finns för många av och för att jag är grymt bra på att lagga mat ,, de sista hittar jag inte på de flesta jag/vi har på midag säger de till mig  ,,

det finns ju folk som annser att man måste ha gott resturang utblidningen för att vara bra i köket ,, skit snak annser jag vem som hälst kan steka hamburgare på sibyla det handlar bra om vad man har för mål,men jag är inte en av de som har heller kommer sikt in mig på att jobba i grill, har jobbat i returang och då menar jag de "finna" resturangerna som inte använder sig av plast heller pap muggar ,,, och jag älskade att jobba som servitris men vist det är långa pass obekväma arbetstider m,m men jag älskar det  kundkontakten man har och värkligen driksen va ju ochså bra =)

så antar att i sommar om du går på en någon resturan vet inte vem en men då kanske vi möts och jag får servera just dig på en goodd sommar drink ,, det låter väl inte hellt fel nu när det är ett sånt skit väder ute ,,

men har man ett intresse för det är det ju roligt och sedan att de gillar de man gör är ju bara enu roligare ,, kram goo natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0