nu har vi träffat doktorn

ingen öroninflamatjon ,,, skönt
inga blossor i svalet heller gomen ,,, ochså de skönt
dock ett virus men det kommer försvina inom de närmasta dagarna
till sammans men alvedon och mycket glass ,,,
de där med glass hittade jag själv på men de hjälper det vet jag =)
som barn hade jag jämt EP (epelepzi) då va det enda de fick i mig glass
vill inte ha något annt

just nu sover lillan hon fick just 2,5 i avledon och en väling flaska
ja för att ge henne man nu det går inte hon vill inte ha någon fast föda och d får de bli så helt änketl
men när ens brn är sjuk tjener man sig inte så hävla kaksig länger man blir lixsom som en rocky
maktös och full av tjenslor som inte går att styra


nu vaknar lilan och yrar  stakars mammas hjärta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0