mycket men roligt

i dag är det mycket ,, i dag ska vi väga och mäta amanda kl 14 oo
sedan ska vi hndla mat ,, jag älskar att  handla mat
kan ju vara för att jag älskar att laga mat

det kanske inte låter mycket men det är ju så att nu har jag börjat göra mat listan
brukar göra den en dag före men hn helt enkält inte i går

amanda springer runt och leker
jag har hunnt och ducha medan amanda åt första välingen ,,

i dag när vi ska STOR handla kommer farfar in och ska vara med amanda


men guddd va jg är nyfiken på vad lilln väger
på ett årskontrolen vägde hon 9,160 och va 75.5 lång

och nu har hon ju nys vari sjuk men ska vi tro att ho väger över 10 nu då heller är det att dra på tycker ni =D
sa hinna sola i dag jag och ac ,,,
ååå fa,,, va skönt det är jag ä inte gjor att vara blek
hehe

i morgon ska jag åka på ikea med leo sj ja det villsäja utan amanda och robban tror till och med att kiki min syster följer med
jag ska handla en prisent till min stora syster som fyller år i morgon och till ac som fyller år på lördag
nä nu ska jag ta på mig lite maskara ,,,,
fr med min solbrena behöver jag ingen brunkräm änger ,,, heehe

robban är fortfarande dålig i magen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0