midag i dag lax alla jossan med en pot sallad

ja har jag amanda haft fremade leonåra å hennes syster med henns barn kom hit
ag och amanda bjöd på lunche jag gjorde en veg soppa med nudlar gras nudlar
blev riktigt gott

men till midag blir det lax me kapris ,,,, mummsss
och min egna pot sallad

nu ligger amanda och sover midag med pappa och nalle
min stora tjej

i dag åkte farfar och farmor till stockholm för att helsa på barn barnen där ner
jag hoppar resan ner går bra med tacke på vädret ute ,, hhuuaaa
nä jag har iget i mot snön alls nä snän kan ligga klav de är bara så mysigt men att det måste vaa
såååå in H ,,,, kallt ute det blir jag måtligt trött på
vill ha värmen nu
heller i alla fall 0 gradigt


i morgon ska de bara bli -3 grader nära så då tar jag och amanda en promis till min mamma
längtar



ett litet tips till er som bloggar och inte kanske alltid får de komentarer ni önskar er

min läs och skriv svårighteter finns där, kommer alltid finnas där när jag ska skriva ,vad jag en skriver

men jag skriver inte alltid om den ,, tycker bara är tjatit
men om jag får en fråga om min svårigheter svara jag den så äligt jag bara kan och hoppas med mitt svar att det tillfredstäler lässarens fråga och att han/hon har fott sin fråga besvarad


men jag tycker inte det finns någon poeng att ällta om det nä det finns så många bloggar som älltar samma sak fast i andra ord,,,
jag säger inte att det är fel
men jag väljer att inte göra det
(ällta allså)
men alla är vi olika =P



xo xo

har ni frågor så skriv en komentar





Kommentarer
Postat av: Jenny

Halluu! Ja det tycker jag! Kanske på fredag,vi kan ju höras imorrn,eller så ringer jag ikväll.Pussgurka

2010-02-03 @ 20:24:54
URL: http://jennyahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0