måndag allt börjar med en måndag

hejsam på er alla och goo kväll
i dag har det inte vari bra alls lillan har fot en massa prikar det började i går
nu har de spridi sig över hella kroppn men jag tror inte hon tycker de kliar ,,
jag tror det är 3dagars feber hon har haft det stämer ganska bra in med hennes symtomer
men jag är en mamma som tar det säkra före det osäkra i synerhet när det gäller lillan och hennes månde
amandas almentilstånd är som de brukar vara nu men hon blir ganska snapt trött

i dag ar jag solat åå va skönt det är jag ä värligen inte gjor för svensk vinter jag nää det är väl den halvan som är iranier som inte tycker om snön

ska nog sola i morgon med jag ÄLSKAR ATT SOLA

nu är robban ute med nalle jag och amanda mysser

i morgon ska vi på bvc och få träfa barn läkaren och få veta vad de är för prikar amanda har på kroppen
säkra före de osäkra ,,,, mitt måto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0