lördag

a lördag va vi på 2 i 1 kalass
min syster fyllde ju år i fredags och ac fyller söndag så därför slog de i hop de
sedan åkte vi och sov hos R mamma och pappa  jag och R gick på bio på kvällen

fan va ireterande det är att sita brevid folk som ite kan holla tjeft ,,, jag skemtar inte hon pratade hella jävla filmen, jag hörde allt och hur hon holde på med moben sedan ,, fan såå inreterande
att ite vuxna meniskor kan visa lite hänsyn när de är på BIO
hade lust att dra över popcorn skålen på henne
så nu har jag fot sakt det

vi såg snabba cars ,,, blev lite besviken faktik inte alls så bra som jag ville att den skulle vara
men svensk gangster film ,, ja nu hör det kan inte bli bätter stakars johel kineman
det är ju inte den besta filmen han är med i,
jag brukar tencka på filmen jag ser på bio efter den är slut men
denna film glömde jag till och med bort va den handlade om
inte ett bra betyg

men de va så mysigt att gå på bio men min love

amanda hade sommnat bra och sov fortfarande när jag och robban kom hem till farfar och farmor för att sova över hos dom

nu är det söndag vi har kommit hem
till stan

amanda har nys vaknat och robban sover en stund för att kl 21 oo
åka på jobbet

i morgon koller leo och ska vara med oss och bussa är det lika finnt som i dag tar vi någ en promis

i kväll kommer ac och mysser ,, jag ska göra något gott till vårat födelesedags barn som blir 16

nä nu ska jag ta en kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0