jag och jenny har solat i dag

ja i dag kom rnja och jenny seda efter en stund kom stefan jennys sambo och ronjas pappa
då drog jag och jeny och solade va skönt det va så spontant ,, du gummn vi drar och solar typ
för som små barns förädr är det ju inte så orta man kan göra något spontant nu mera
han till och med gå in i en afär och hittade en sån himla fin jaka till amanda
den bler perfekt när det blir lite varmare
i dag blev det pytipana till midag och ett måste är ju stekta ägg
i kväll blir det beck film  har hämtat hem den ny nu
i dag är det ju tisdag som brukar betyda desperata hemma fruarna men de ar ju inte börjar senda de nya avsniten en ,,,
vi ska ju som sakt gra i årning amadas rum nu i mänades skitet ,, åå jag länger så till vi hr fot upp de finna tapeterna och jag med hjälp av jenny får botanisera i lilans rum
ser just nu på förkväll
där såg jag en kille som gjorde tavlor av pälplator portret tavlor ag ska försöka mig på och göra  stora tavlor på mig amanda oliwer och robban ,,, komer någ bli skitsnyggt
man trycker ut ett svartvit kort i från datorn
dmed ett kort/mönster man själv vill ha sedan lägerman bara plattorna efter hur mönstret på de kort du har skivit ut ligger ,,,



nu badar amanda och pappa heller duchar vår lilla tö älskar att bada ducha
gon är som en fisk ,,,,,

tack jenny stefan för i dag

i morgon blir det sång och lek på kulturmagasinet med jenny och ronja

kram karm

tråts fruktansvärd M värk har jag haft en UNDERBAR DAG 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0