jag älskar mitt liv

jag älskar mitt liv den mamman jag har blivit den meniskan jag är
och det som har växt till i mig
har värdens snällast lilla tjej  och jag är helt övertygad om att det är tack vara mig oc robbert
men vist hon har ett temprament men kan man vänta sig annat det är ju italjenar i henne=)
ja skulle aldrig villja vara utan henne en sekund meren de jag måste jobb, sova, tex
och innan hon kom viste jag ju inte at hon skulle komma och i bland kan man ju inte ens komma på vad an gjorde innan amanda kom, men jag behöve inte tencka till länge
fören det kommer ör mig
jag gjorde det jag gör lika bra nu


jag älskade /fortfarand älskar min sambo

jag tog hand om hemmet

tvätt städ och allt annat

och allt det andra som hör till när man har vallt ett liv tillsammans
med den man älskar
allt deta gjorde jag med ett lennde på min läppar

vad vi inte gjorde ofta va att festa vist kan de vara roligt att träffa folk men jag hör inte till de tjejer som lääänngttar till jag få i mig alkohol
annser att man med en trevlig midag kan bjuda sina vänner och ar med sina barn
vuxen tid kon man ju ha när sinna små sover

tycker ine om att drika
men jag respekterar att andra mammor har de behövet


allt detta som jag innan gjort kan jag med ett störe lende på läppara göra nu med




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0