i dag åker vi

åå vilken mysig helg vi ska ha lila familjen
ska bli så myskigt så
ska bara städa och diska undan de sista innan det bär i våg,
robban sover fortfarande och han ska få sova till 12 30
sedan får hn vakna för att öppteka att et är FREEEDAGG

jag kommer inte blogga i gelgen tror jag har i alla fall ingen tanke på att göra de då vi ska myssa hella helgen
men kort ska jag ta en hel del

jag tog ju en del kort på jennys dop men som jag sa till henne i går i telen
när vi/jag tog dem så fanns det inget mineskort
och nu när vi har mineskort vet jag fan inte hur man överför korten från kamenan till minsekortet ,,,
därför har jag inte laggt upp korten jag har tagit från dopet men jag lovar jag ska det
men inte i dagggggg


kram kram nu ska jag fortsäta och paka det vi ska ha med oss
ha en bra hälg ,,,,
och ha nu mycket fredags myssss
fö det vet jag att vi kommer att ha både fredag lördag söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0