hejsan anneli

hej och tack för den finna komentren ,, jo när jag skulle föda amanda med akut kejsarsnitt tog innte min rygmärjs bedövige ,, den tog inte en lite , jag tjende ALLT  hur de ska i mig flera gånger och när jag sedan vred till av mina smärtor sa de att jag skulle " ligga stila" det enda jag kunde svr med va att "DET GÖR JU ONT JU" AMANDA VA REDAN UTE OCH JAG HADE SÅNA SMÄRTOR ATT JAG INTE ENS KUNDE HOLLA HENNE I MIN famn
sedan sövde de mig och jag vaknade upp på uppvaket

deta är en mycket liten och kompakt histora av det som hende oss om hur vi fick börja våran lilla familj jag börjar bara gråta om jag går mer ingånde in på det hella men en mera ingånde interjuv kommer på st.nu heller i sundsvallans tining nu i hälgen

jag vill inte skrema någon med deta som har hent oss men för er som ska föda era sötaunderbara små babbysar och vill ta kejsarsnit ,,,, tänck det finns risker med allt

min första son föde jag med kejsarsnit och efter 2 st kejsarsnitt får man inte föda vaginalt  och därför ville jag värkligen föda vaginalt ,, men de gick inte och jag fick föda me kejsarsnitt
men nu är inte det ett alternativ för mig ,,,,,oss,,,,
vi vill ha mer barn men jag klarar inte av att göra ett kejsarnitt till skulle vara aldeles för rödd ,,,


till dig som undrade vad jag pratade om ,, väldigt roligt att du hittade hitt , får man fråga va din lilla heter !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0