hallo halluu

i dag mår jag såå himla bra
det är bara en sån dag har varit hella dagen

jag och amanda åkte tidigt till amandas farmor och farfar
va där hella dagen till pappa R kom efter han har sovit

såg en anons i tidningen (st) som jag ringde på
holler nu all mina tummmaaarr okej de är bara 2 men endå
(åå hörde ni lite rin hihihi)
mitt baiga humör speglar av sin i min blogg

amanda sover 3dje dagen utan välling på dagen
hon är så himla duktig min älskade unge

i dah har jag lärt mig att amanda tycker väldigt mycket om oliwer (ni vet med kärnor i de gröna runda)
i dag efter vi kom hem frå farfar och farmor tog vi det lungt i soffan
tillsammans innan robban skulle åka på jobbet kl 21 oo
jag frågade amanda " amanda gumman vill du ha oliver mamma har oliver i skåpet"
hon vänder sig om på engån och pekar på kortet som står åvanför våran öppna spis och är ett kort på amandas store bror oliwer, jag bara skrata så jag höl på att döööö

nu ligger min love och sover ,,,

jag siter å myser till peredajs hotel finalen hihi

det borde vara strafbart att ha en sådan bra dag som jag har och har haft i dag ,,,
jag vet att morgon dagen komer bli minst lika bra hehehe
gooo natttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0