gooo morgon ja vet kl är 11 men vi har nys vaknat

har inte alls varit en bra natt här hemma
telefonen och teärmometern och vaten glaset har varit min första hjälpen i natt  varge timme enda tills kl 6 oo vaknade hon en heller två gången och varge gång tog jag pempen 39,7 och 39,5 hade lillan hella natten
tur att robban kom hem kl 1 i natt han ska ju på möte med jobbet (låter alvarligt men inte alls de sks ha efektiv möte) jag och amanda ska på bvc och träffa doktorn i dag 14 45 ,,,, men nu ar hon blivit piggare typiskt ,,, men jag anser att de är bätre att gå en gång förmycket en engång för lite till farbror doktorn
nu ska jag veta min man men med en pussssssss

och en java på sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0