goo morgon sovit gott mitt lila hjärta

det är de 7 orden jag säger til mina älsklingar när de slår upp sina bruna vakra ögon
amanda vaknar ju föra robban han ska ju sova lite längre typ till kl 13 oo då han kommer hel kl 06 00
men rorden får han höra varge dag när an vaknar
i dag blir det solning med ac sedan blir det goo midag med kotleter och hasalbaks pot
å i går blev det kärleks lax hihi

och efter som jag ska sola snart så struntar jag i att sminka mig för att sedan tvätta av mig det
men kommer bli skönt jag va en rikting soloman för solade minst 4 gånger i veckan 20 min
jag tjener mig fräcsare när jaga solar

i dag kommer syster på lunchen


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0