goo morgon å vilken hälig dag

hej ,, elt sjukt va utvilad jag är i dag
amanda vaknade som vanligt kl 09 20
och i går gick hon och la sig 21 00

man har ju en bra rutin kan ju inte klaga på det i alla fal ,, kan inte alls klaga på något alls i dag

i går när vi kom hem och skulle parkera
hade HELLA TEATER TAKET FULT MED SMÖ TECKT EN BIL MED SMÖ
HELLT OTROLIGT VA MYCKET DET VA
STACKARS STACKARS BILÄGARE SOM VA ETT ÄLDRE PAR
ROBBAN FÖRSKTE HJÄLPA DEN MED BLIEN SAT FAST,DEN GICK INTE OCH RUBBA DEN GICK INTE ATT FÅ LÅS
DET HELLA SLUTADE MED ATT POLISEN FICK KOMMA OCH HJÄLPA DET ÄLDRE PARET VARS BI VAR BEGRAVD AV ETT STORT VÄLDIGT STORT  PARTI SNÖ

hellet otroligt en halv meter sjok snö på ett lutande tak ,, och ingen har tancken på att skota heller he upp skyltar för att mn inte ska gå helller parkera under taket
ska det va så att det hender någe alvaligt innan fastighetskötarna ser allvaret med att låta snön vara för tjock på allmäna platsers tak
i deta fall teater vesternorland

i dag har vi ite planerat något alls
henke kommer hitt och ska och prata plajjan med robban
de har ju plajjan tillsammans (solaret i matfors)

så det blir inte till att åka någon stans i dah men de gör inget alls efter en hälg borta
så vill man ju vara hemma


avslutar med en fin bild i rån i helgen när amanda ska lär pappa hur mn blåser i en toarulle



jooo jag har starka tanckar på att börja dansa i gen sallsa allså ,, tanckn kom upp i gåt när jag låg oc tänckte på vad mn hade för intressen innan amanda kom och de va ju dansen som jag älskade
så jag tror värligen jag ska ta kontakt me cholioo
för att höra närr kurserna börjar
ar jag tur kanske jag kan få med mig jenny ahl =)
va säger du gumman ska vi ta en dans hihihi
sedan behöver inte grbbarna och barnen se på lets dans de kan ju se på oss i stälet


nä nu ska jg göra mellan mål




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0