en ganska bra tisdag om jag får säga det själv

i går va det måndag ocj jag kunde inte gå in på min blogg på hella dagen , vet inte varför men så va det i alla fall
i går gjorde jag och amanda muffins (tigermuffins) men kakao och vanlij
midagen i går blev kotleter bakad i ungnen med annanas och ost ,,,, super gott
va ju och solade kan ju säga så här blekfisen är borta för gott
ska sola en gång till dena veckan men då min man har ett solarum så tjens det ju ganska dumt att inte sola där så
vi åker nogditt till matfors plajjan och solar på fredag


i dag tjener jag mig ganska trött eter allt som hänt
tjener mig lite depis men de blir dtre om jag inte tänker på detå mycket
men i söndags kom allt tillbaka smärtarn, jag tjende,rädslan över att förlora det vakraste
ledsen över att inte ha en positiv öpplevelse när våran prinssesa kom till värden
besvikelse efter att ingenting har blivit gjordt i efterhand
att de inte ens har försköt att feklara inte ens i sjonalerna vad som hände

det spelar inten roll om det tar 1 heller 10 år när jag pratr heller skiver om det är det väldigt nära tills tårarna faller

det har varit skit jobbigt att berätta vad som hände
men jaag och robban ångrar inte att vi gick ut och berätade om våran hemska öpplevelse som tillslut fick ett vakert slut och en ny början
men det kommer alltid finnas meniskor som inte vill heller kan förstå
jag har ganska hög smärtgrens har alltid haft den
enda sedan jag va liten
men dena smärta va något hellt annat
jag stog utanför mig egen kropp

nog pratat om det
ni får hemst gärna sätll frågor
och jag kommer sara men jag orkar inte prata mer om det
jag vill inte va depis i dag jag har en tendes att bli det heller ledsen kanske är ett bätre ord


nu har farfar kommit och ska snart gå ut med amanda medas jag ska tvätta kanske ska man gå och sola kanske
hihi

solomanen har kommit tillbacka

kram kram hoppas ni får en mysig tisdag

nä nu ska vi ta en mufins och äta lite melis gooo melis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0