god morgon på er

53e1c8436d427727d81e298c3630311a.png

Kolla varifrån!

amanda äter sin välling som hon tycker så mcket om

 

och mamma holler på att peta i sin en macka med kaffe

i dag ska vi på birsta jag syster och leo amanda ska vara med sin pappa

men det är kl 15 oo ungefär, i kväll blir det solning jag älskar at vara brun

i morgon lördag är en grynt snäl och söt i tidningen  som jag älskar såååå mycket

ann caroline blir 16 år då

jag ska leta fram lite kort och göra ett finnt colrsnä nu ska jag forsäta med frulen

ååå just de jag i dag är det fredag ,,, JAG HAR SAKT DET FÖR TIDEN SPRINGER I VÄG OCH AMNDA HON HENGER MED VECKSER OCH KNAKA SOM EN VACKER BLOMMA KOMMER HOMN VECKSA OCH BLI EN STOR TJEJ TUVÄR FORTARE EN VAD HON I GENTLIGEN SKULLE BEHÖVA VECKSA OM DU FRÅGAR MIG ,,,,,

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0