fredag lördag söndag

i fredags va vi bjuden på midiga hon jenny och stefan
fisk soppa såå himmla gott
sedan va det lets dns nja heller ett försök till tt se de grabbarna ville inte se så jag amnsa och jenny gjorde vårat besta för att holla koll på vem som skulle vara kvar och vem som skulle få åka ut i kväll

hem fåreden blev sen kl 22 40 ungefär amanda somnade pladax i sängen när vi va hemma
hon och ronja hde ju typ busat hella kvllen tillsammans

lördag
åkte vi och va hos farfar och farmor hella dagen va ute och fick robban  skotade så mysigt
sedan blev vi bjuden på midag och efterrätt av farmor "panakota med hallon,, såååå himla gott
vid halv ota va det hemfärd först en resa till plajjan jag solade medan amanda och pappa städade

söndag alla hjärtans dag



vet inte riktigt vad som händer i dag
vet bara att jag ska pussas och kramaas med mig älsklingar
hellllllllllllllla dagennnnnnnnnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0