förena nytta med nöje

i gr va vi hos farbror doktor
det va inge "fel" på lillan prikrna är hellt i sin år ning efter en virus infektjon
örona/hals såg ut att vara bra och finna
skönt

amanda har börjat fe en "egen villja" kan sjäv
och förstår man inte det ja då får man en riktig utsjälning , hihii

i går sjusade farfar oss til vårdcentralen efter som de va så kallt ute
och efter som amanda måde bra förutom de heta tempramentet
men de sa läkaren att deee går inte att göra något åt =D
så åkte vi ut till farmor och jag tog med mig lite tvätt efter som vi bara har en maskin hinner jag inte med mig
så nu är man på 0 med tvätten skönt skönt

i dag vet jag inte vad vi ska gör kanske tar en promis til mamma vem vet ,,,
får se hur kalt det blir under dagen

annars blir det hemma
ska gö kyckling gratäng i dag mummssss

vad ska ni göra !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0