feber inge roligt allls 38,8

hej hej och goo morgon
i natt har lillan inte alls sovit bra nää inte alls hon har haft feber just nu siter vi och ser nyhets morgon lillan bara hänger med som en liten nalle björn och inte orkar göra några exta steg i dag ,,
jag va och solade i går i gen ,, solomanen har kommit tillbacka =P
till midag i går blev det kortstråganoff
i dag ska vi till farfar och farmor
har man bara feber är det ju ingen far att gå ut


jag vill enuengån tacka alla snälla menmiskor som har srivit om artiken i aftonbladet i går
och sent i går kväll kom en kvinna ut och berätade hur hon ochså hade fott uppleva ett kejsarsnitt utan bedövning
jag blir rörd

"nu har det stora loket  flygit av den stora hinken och loket åker inte på fören alla får veta vadå som i gentligen hände och varför"


nu ska jag t en kaffe



okej jag kaske inte är sommar brun men jag försviner inte i snön ute nu i alla fal
och föra att vara halv iranier som jag är har jag ju ganska lät för att bli brun ,,,,
men jag är ju inte klar ska soa ner men inte fören på lördag på plajjan i matfors
och min älskade feber unge ,, i dag ska mamma köpa glass till sin sjukling

Kommentarer
Postat av: den galna mamman

SVAR: Tack för att du svarade här. ja jag kan verkligen inte föreställa mig den smärtan, ja som tycker att ett vanligt ytligt skärsår gör ont. jag blev verkligen upprörd för eran skull detta ska inte behöva hända år 2010 i sverigen.Detta skulle ju varit en av de finaste upplevelserna för er istället blev det den värsta mardröm pga av slarv. Fruktansvärt oansvarigt och slappt av läkaren jag hoppas att de ansvariga ska ställas till svars stå på er !! många kramar den galna mamman

2010-02-17 @ 11:37:09
URL: http://crazy.myshowroom.se/
Postat av: kicki

Oj ,vad tråkigt att gumman har feber men med glass och mycket kärlek så försvinner sjukan.Jag kommer till lunchen i morgon, Älskar er och ha det så bra. Syster

2010-02-17 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0