en bra dag i går en smärtsam dag/natt i natt

i gå va det min dag helt klart allt gick som på rels heladagen
handling städning vik av tvätt
som normalt brukar inte ett lende på mina läppar vara så himla stort när jg städar heller viker tvätt
men i går va alt så himla roligt
och till midag år vi raggara räkor med ris


recept från husmorsorns kokbok
som jag fick när jag fyllde
ja allt va så himla bra i går


men i nat därimot
vaknade jag av att jag hade sååå ont i magen
enda sedan jag fick amanda har jag de första dagarna av min (kvinnlig vecka)
varit väre och väre har i bland då ont att jag inte kan resa mig
men jag har inte den (kvinnliga  en hel vecka utan 3 till 4 dagar)
men i dag gör de ote riktigt ont

men som jag brukar säja man skulle ju helt klart kunna stå i duchen i hen hel vecka
men det går ju tuvär inte
=P

nä nu ska jag drika morgon kaffe amanda och jag är klar för att möra dagens öventyr tillsammans




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0